سوالات متداول

آیا برای خرید از مجموعه پیچک آرت حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، ‌شما میتوانید به عنوان کاربر مهمان از سایت ما خرید خود را ثبت نمایید
چگونه در سایت ثبت نام و ثبت سفارش انجام دهم؟
مشتریان می‌توانند از منوی سمت چپ مراحل ثبت نام را انجام داده و یا پس از انتخاب کالا در فروشگاه و اقدام به ثبت سفارش مراحل عضویت را نهایی نمایند. ۱. پس از انتخاب منوی سمت چپ دکمه ورود و عضویت را انتخاب نمایید. ۲. در صورت داشتن حساب کاربری ورود را انجام داده در غیر این صورت عضویت را انتخاب نمایید. ۳. پس از آن اطلاعات مورد نیاز جهت عضویت درج نمایید و عضویت را انتخاب نمایید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، اکثر اطلاعات شما قابل ویرایش می باشد فقط کافی وارد پنل مدیریتی خود بشودید و اطلاعات مد نظر خودتون را اصلاح بفرمایید

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ‏ام، چگونه می‏‌توانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش‌ها از وضعیت آن مطلع شوید .
یا با کد رهگیری مرسوله که برای شما پیامک شده است ار سایت  https://tracking.post.ir/ از محل دقیق مرسوله خود با خبر شوید
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مجموعه پیچک آرت تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش مجموعه پیچک آرت با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود می توانید از سفارشات خود مطلع شوید.
آیا می‏‌توانم سفارشم را ابطال کرده و یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو و تغییر آن با واحد پیگیری سفارشات تلفنی و یا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
آیا از طریق‌های دیگر هم می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟
برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان ، مجموعه پیچک آرت این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین ، بتوانید از طریق مراجعه حضوری به مجموعه، صفحه اینستاگرام و بصورت تلفنی هم محصول مورد خود را تهیه نمایید.
آیا سفارش خود را تلفنی می‌توانم سفارش دهم؟
جهت دریافت هرگونه مشاوره و ثبت سفارشات می‌توانید به صورت تلفنی با شماره تلفن های درج شده در سایت یا سیستم پاسخگویی آنی واتساپ در پایین سایت تماس حاصل کرده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.
بازه زمانی پاسخ‌گویی به سوالات مرتبط با فروشگاه مجموعه پیچک آرت چگونه است؟
شما می‌توانید جهت طرح سوال و يا موارد ديگر در ساعات اداری ۱۰ الی 22 با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید یا 24 ساعته در واتساپ سوالات خود را مطرح نمایید.
 
آیا قیمت محصولات در سایت مجموعه پیچک آرت به روز هستند؟
بله مجموعه پیچک آرت به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روزرسانی می‌کند.
 
چگونه می‌توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟
کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب، هزینه سفارش را بصورت آنلاین پرداخت نمایند.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حساب‌های میان بانکی است. در این صورت بانک مغایرت‌ها را رفع کرده و مبلغ را بصورت خودکار به حساب شما برگشت می‌دهد اما اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.
پس از این که سفارش خود را ثبت کرده‌ام، چقدر طول می‏‌کشد که به دستم برسد؟
زمان ارسال سفارش برای مشتریان عزیز در اصفهان، در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت ۱۳ در همان روز یا در روزهای بعد و برای مشتریان عزیز در شهرستان هم ۳ الی ۴ روز کاری می‌باشد.
سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
ارسال سفارش در محدوده شهر اصفهان، به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد.
 
آیا می‌‏توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
بله، مشتریان در اصفهان می‌توانند سفارشات خود را در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت ۱۳ در همان روز و بعد از آن در روز بعد و یا در روزهای آتی با هماهنگی تیم پشتیبانی در ۳ بازه زمانی متفاوت تحویل بگیرند.
آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
بله، مشتریان می‌توانند با هماهنگی تیم پشتیبانی مرسوله خود را بصورت کادو پیچ تحویل بگیرند.
آیا می توانم برای شخص دیگری از مجموعه پیچک آرت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب محصول‌های مورد نظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، در مرحله ارسال اطلاعات، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید.
سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟
همه سفارش‏‌ها پس از طی مراحل پردازش، در روز بعد از ثبت سفارش، تحویل واحد پستی می‌گردد.
آیا می‏ توانم محصولی را که در فروشگاه اینترنتی سفارش داده‏ ام را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آنجایی یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی مجموعه پیچک آرت رضایت مشتریان می باشد شما در هنگام پرداخت فاکتور میتوانید دریافت حضوری را انتخاب و سپس هزینه سفارش را پرداخت نمایید و با هماهنگی قبلی به صورت حضوری سفارش خود را تحویل بگیرید.
آیا امکان رهگیری سفارش پستی وجود دارد؟
هر یک از سفارشات تحول داده شده به پست دارای کد مرجع ۲۴ رقمی بوده که با استفاده از آن در صفحه شخصی و یا در بخش رهگیری سایت پست به آدرس https://tracking.post.ir/ ، می‌توان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل فرمایید.
 
سفارشاتی که از سمت مجموعه پیچک آرت لغو می‌گردد به چه دلیلی است؟
در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و مجموعه پیچک آرت تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد. در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات هنرمند و تامین کننده به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و مجموعه پیچک آرت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟
به صورت پیش فرض فاکتور در داخل بسته بندی ارسال می‌گردد، در صورت تمایل کاربر، می‌تواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.
 
اگر محصولی که خریداری کرده‏‌ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در صورت وجود هرگونه ایراد فنی و آسیب دیدگی برای هماهنگی‌های لازم، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟
هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
به عنوان یک هنرمند چطور می‌توانم با مجموعه پیچک آرت همکاری داشته باشم؟
بعد از تماس و هماهنگی با همکاران واحد تامین و بازرگانی، آثار هنرمندان عزیز توسط کارشناسان متبحر مجموعه بررسی و نتیجه نهایی پس از اعمال نظرهای انجام شده توسط تیم تامین و بازرگانی به هنرمندان ابلاغ می‌شود.
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من